Sunday, October 11, 2009

akU leTih DenGaN SeMuA iNi!!!

sungguh tidak aku tahu..
apa yang sebenarnya telah terjadi pada diriku..
ianya amat mengelirukan otakku,mengganggu fikiranku...
sekejap aku tertawa,secara tiba-tiba aku manjadi sedih.
dalam perjalanan mencariMu,aku banyak terdiam..
bahkan begitu bodoh memikirkan semua yang Kau berikan...
aku tidak tahu ertinya anugerahMu
Tuhan...
bertahun-tahun aku memendam perasaan ini dan makin jatuh terlalu dalam...
sehinggakan aku buntu dan putus asa bagaimana harus aku bangkit semula..
saat itu,aku inginkan huluran tanganMu untuk menahan jiwa ragaku yang hampir mati ini
Tuhanku....
walaupun aku seringkali terjatuh..
namun Kau sekali-kali tak pernah meninggalkan aku...
kebesaranMu membuat aku tak mampu berkata-kata...
Tuhanku...
aku sungguh letih....
letih dengan semua perbuatanku dan akibat dari perbuatanku...
aku...aaaarggghh..sukarnya untukku gambarkan..
Tuhan...aku ingin berehat sejenak...
biarkan aku terus merenung dan berfikir..,
apakah semua ini memang layak untukku...
Kau terlalu terpuji,Tuhanku.
Aku rindu padaMu...
aku ingin melepaskan rasa rinduku,
tapi....Tuhanku...izinkan aku menikmati rasa kelelahan ini...
hingga Kau sendiri berkehendak yang lain atas diriku...
YA ALLAH ampunilah Hambamu ini....

1 comment:

  1. keletihan itu terbalas jika allah menjadi sandaran..
    teruskan melangkah kerana mungkin sesuatu yang baik menanti di sana...

    ReplyDelete